{اللقيمات (Food plan Changer)} Luqaimat weight loss program 89 (2021) – رجيم اللقيمات ٨٩

83 34

#اللقيمات #Food plan #Changer #Luqaimat #weight loss program #رجيم #اللقيمات #٨٩
[ad_1]

{اللقيمات (Food plan Changer)} Luqaimat weight loss program 89 (2021) – رجيم اللقيمات ٨٩

اللقيمات ٩٠
علماء جامعة هارفارد :
…………………………..
ان عقار السمنة الجديد سيكون بديلا لجراحات السمنة
ومن باب اولى سيكون مانعا لتطبيق معظم الرجيمات الحديثة
من اتكنز ..وكيتو..وصيام متقطع
والسبب…ان جميع هذه الرجيمات تحدد نسب عالية اما من البروتينات او من
الدهون….وهذا هو الاسلوب الكيميائى بعينه
فتستعيدون اوزانكم خلال شهور
او تضار اعضاء اجسامكم
………………………………
و لو كان احد هذه الرجيمات ناجحا…. ولو لمدة عامين.. لما كان علماء امريكا وانجلترا اطلقوا على الدواء الجديد اسم
“مغير اللعبة”
………………………………..
فلا يخدعنكم احد… بنعومة الكلام…حتى يكتسب
اهتمامكم بمعلومات استقاها من كتاب قد يكون كاتبه
لم يحيط بالعلم احاطة كافية
ذلك
لان علماء الجامعات الكبرى لا يحتاجون لنعومة الكلام فان لديهم قوة العلم
…………………………
والمدهش ان نجاح هذا العقار المعجزة ..ليس بمعجزة
لانه يعتمد على خفض نسبة ثلث شهية الانسان البدين
وهذه النسبة هى تماما النسبة
التى تتفق بالضبط مع ما نصحنا به رسول الله فى حديث اللقيمات

“فان كان لامحالة فثلث لطعامه وثلث لشرابه وثلث للنفس”
…………………………
واما عن اسلوب مساعدتى لكم ..فتكون فى حل مشاكلكم
مثل:الجوع الليلى –والجوع المتواصل –الطفاسة –الكسل – التكاسل –
نقص الثقة –ضعف الارادة-الاندفاع- الملل –البطء فى نزول الوزن…
000000000000000000000
احبكم فى الله
استاذ دكتور/محمد عبد القادر الهاشمى

:Fb https://www.fb.com/DR.ElHashmy/
Instagram: https://www.instagram.com/dr.mohamed_abdelkader_elhashmy/
Twitter: https://twitter.com/DR_ElHashmy
[ad_2]

Related Post

There are 34 comments

  1. دكتور انا وزني ثبت ومش. راضي ينزل تاني ولسه فاضلي 5كيلو عايزه انزلهم وطلعت من الرجيم من فتتره ومش قادره ارجعله تاني ارجوك قولي اعمل ايه حاسه بأحباط جدا

    Reply
  2. ربنا يباركلك ويحفظك ويجازيك كل خير يا أبى الغالى دكتورنا الغالى الهاشمي على هذه النصائح الغاليه
    الله يزيدك علم وتقدم ودائما تمتعنا بالقائك الغالي يارب العالمين

    Reply
  3. د. محمد، حضرتك نصحت كتير بلقيمة العسل بالطحينة لفوائد الطحينة في التخلص من دهون البطن والخصر، بمقدار معلقتين طحينة في اليوم، وانا عايزة أطبقها.. هل لو أخدت معلقة طحينة على نص معلقة عسل أسود مرة، والمعلقة التانية أخدها على السلطة الخضراء كنوع من الدريسنج.. هل كدا أكون حققت الفائدة المرجوة؟ ولا العسل الأسود مكمل ضروري للاستفادة بالطحينة؟

    Reply
  4. بارك الله فيك يا الدكتور اول مرة أشوف الحلقة ارجوك تفدني يا دكتور عندي خمول الغدة الدرقية وزني 100 وشي واكلي خفيف لكن وزني دايما زايد انا من الجزائر شكرا ارجو الرد من فضلك

    Reply
  5. اننى اتابع 5 حالات فقط سمنة مفرطة لمدة 3 شهور …حتى يكتسبوا عادة التحكم التام للوجبات المخفضة بنسبة 30%وبذلك تنزل اوزانهم ..او محيط اوساطهم بنسبة 30%…ومن ترغب تتصل بى على 01223105940 من 9 الى 10 مساء اى يوم…

    Reply
  6. يقول

    علماء جامعة هارفارد:

    ان عقار السمنة الجديد سيكون بديلا لجراحات السمنة

    ومن باب اولى سيكون مانعا لتطبيق معظم الرجيمات الحديثة

    من اتكنز ..وكيتو..وصيام متقطع

    ………………………………

    و المثل يقول "لو كان فيه الخير ..مكنش رماه الطير"

    ………………………………

    لانه لو كان احد هذه الرجيمات ناجحا ولو لمدة عامين.. لما كان علماء امريكا وانجلترا اطلقوا على الدواء الجديد اسم "مغير اللعبة"

    ………………………………..

    فلا يخدعكم احد… بنعومة الكلام…حتى يكتسب

    اهتمامكم بمعلومات استقاها من كتاب قد يكون غير واقعى

    فعلماء الجامعات الكبرى لا يحتاجون لنعومة الكلام لان لديهم قوة العلم

    …………………………

    والمدهش ان نجاح هذا العقار المعجزة

    يعتمد على خفض نسبة ثلث شهية الانسان البدين

    وهذه النسبة هى تماما النسبة

    التى تتفق بالضبط مع ما نصحنا به رسول الله فى حديث اللقيمات

    "فان كان لامحالة فثلث لطعامه وثلث لشرابه وثلث للنفس"

    …………………………

    Reply
  7. بجد معلومات حضرتك قيمه وذات فائده ومنفعه ياريت الناس تلتزم بدايت اللقيمات من افضل الريجيمات

    Reply
  8. والله العظيم يا دكتور والدي عمل كيتو وخس خالص وأول ما بيسيب نفسه بيرجع بيتخن تان والله وبعدين الكيتو مكلف

    Reply
  9. دكتور محمد جزاك الله عنا كل خير انا ماشيه علي نظام اللقيمات من خمس سنين وكنت وزني ٩٩ وصلت ل٧٢ ومن حوالي تلات شهور كشفت مخ واعصاب والدكتور قال ان في غضروف في الظهر والرقبه واعطاني ادويه كرتزون ومن ساعتها وزني وصل ل٨٢ ومعتش قدره اني انزل تاني مع اني ماشيه علي نفس طريقه اكلي وبحس اني ديما جعانه ومش عارفه اعمل اي ياريت لو تكرمت ترد عليه

    Reply

Leave a comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: